99119410  Zar     99901448  Zar Dornogobi aimgiin irgediin sanal huleen awah tuw www.irgen.do.gov.mn     99191978  Zar     99915612  Zar matiin dawtlaga ugnu. 3000     95434061  Zar SXDuuregt 2 oroo bair na. Une 30 sayas. Jish: ovoldoo mash dulaan. Utas: 88009570 88619092     99762947  Zar shalgaltin test     99352250  Zar Shahmal tulsh 4500 ??/klor ulchilegtei tomor shirem hailuulhad herlene ur dun ondortei tulsh na.Zahialag avna     99028004  Zar xicheel.mn     94161945  Zar Oros-Mongol, Mongol-Oros helend bie daalt, kurs, diplomin ajil, diplomin ajlin huraangui une tohirch orchuulna.     99215396  Zar tuulain aj ahui baiguulah tusul ediin zasgiin tootsoo     
Та Мобиком, Unitel болон Скайтелийн утаснаас 154567 дугаар руу зараа илгээснээр таны зар Hicheel.mn сүлжээ сайтуудын оновчтой хэсгүүдэд хэдэн мянган удаа харагдах болно. Та zar гэж бичээд зай аваад зараа бичиж явуулна уу.Хэрэглэгч гар утаснаас 550 нэгж хасагдана

Хайлт :



Шинээр нэмэгдсэн хичээл
2015 ОНЫ ЯПОН УЛСЫН ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ТЭТГЭЛГИЙН ЗАРЫГ ХҮРГҮҮЛЖ БАЙНА
БҮГД НАЙРАМДАХ ФРАНЦ УЛСЫН ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ТЭТГЭЛГИЙН БҮРТГЭЛ ЭХЭЛЛЭЭ
БҮГД НАЙРАМДАХ ЭНЭТХЭГ УЛСАД ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ТЭТГЭЛГЭЭР СУРАЛЦУУЛНА
Монгол бичгийг заах аргачлалын тухайд
Дэлхийн хамгийн шилдэг, түгээмэл 10 хэл
"ИРЭЭДҮЙН САЙН САЙХНЫ ТӨЛӨӨ" ОЮУТНЫ ТЭТГЭЛЭГТ ХӨТӨЛБӨР ЗАРЛАГДЛАА
М-Си-Эс Группын “Оюутны тэтгэлэгт хөтөлбөр” зарлагдлаа
БҮГД НАЙРАМДАХ ХЯТАД АРД УЛСЫН ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ТЭТГЭЛЭГ 2013-2014
ТУРКИЙН ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ТЭТГЭЛЭГ 2013-2014
Та 1000 үгтэй байхад 80,5% ярьж чадна
Run Mongols Run !!!
Мэдээллийн технологи, шуудан, харилцаа холбооны газар Ази-номхон далайн сансрын хамтын ажиллагааны байгууллагаас Магистрийн зэрэг олгох тэтгэлэгт хөтөлбөрийн сонгон шалгаруулалтыг зарлаж байна
Монголчилсон боловсрол
Бакалавр, Магистр, Доктор
ЯПОН УЛСЫН ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ТЭТГЭЛГИЙН ХӨТӨЛБӨРТ УРЬЖ БАЙНА
Гадаадад тэтгэлгээр суралцагчдын шалгалт эхэллээ
Ёс заншлаа дээдлэхүй
Битүүлэх ёсон
Сар шинээр хэрхэн хөөрөг зөрүүлэн мэндлэх вэ?


Асуулт хариулт хэсгээр бид та бүхний асуултанд цаг алдалгүй хариулах болно


Та мэдээ, мэдээллийг байнга авахын тулд и-мэйл хаягаа энд бүртгүүлнэ үү!
Нэр оруулна уу :
Е-Мэйл :
Шинэ мэдээ мэдээллэл
Бага насны хичээлийн талаархи
Дунд сургуулийн хичээлийн талаархи
Их Дээд Сургуулийн
Гадаад хэлний
Компьютер, техник технологи
Бусад
Маркетингийн төлөвлөгөө Түшиг ХХК, Боргио пивоны жишээн дээр / Курсын ажил
altЭдийн засгийн ангийн оюутнуудын Түшиг ХХК, Боргио пивоны жишээн дээр хийсэн маркетингийн төлөвлөгөө курсын ажлуудыг толилуулж байна.
тус бүр 26-60 хуудастай Adobe pdf файлаар байгаа болно.
татаж авах бол энд дарна уу.


Хоёрдугаар бүлэг:
“Түшиг” их дэлгүүрийн үйл ажиллагаанд хийсэн маркетингийн судалгаа шинжилгээ

II.1. “Түшиг” дэлгүүрийн маркетингийн макро орчны хүчин зүйлийн судалгаа

Эдийн засгийн хүчин зүйл нөлөөлөл нь “Түшиг” их дэлгүүрийн хувьд бусад үйлчилгээний салбарт ажиллаж, амьдарч байгаа байгууллагын нэгэн адил худалдан авагчдын худалдан авах чадвараар тодорхойлогдоно. Хэрэглэгчдийн хүсэл таашаал эрс өөрчлөгдсөөр бусдаас ялгаатай гутал, хувцас, эд хогшил, машин унаа бүхий төлбөрийн чадвар өндөртэй худалдан авагчийн онцгой бүлэг бий болов. Зах зээлийн энэхүү сегментийн худалдан авах чадварын төвшин, орлогын хуваарилалтын өөрчлөлт тус дэлгүүрийн макрү орчны өөрчлөлтийн хандлагыг тодорхойлж байна.Банк, санхүүгийн систем тогтворшиж зээлийн хүү буурах хандлагаас болсон зээлийн олдоц сайжирсан нь микро орчинд бага зэрэг ч гэсэн эерэг хандлага бий болов.
Нийгэм хүн ам зүйн хүчин зүйл. “Түшиг” их дэлгүүрийн үйл ажиллагааны гол хамрах хүрээ нь Сүхбаатар дүүргийн 1, 2, 3, 4-р хорооны нутаг дэвсгэр бөгөөд нийт 19103 хүн амтай. Үүнд:
• Нийт хүн амын 14.8% буюу 2829 хүн 50-59, 60-аас дээш насны хүн байгаагаас дүгнэлт хийхэд тэтгэвэр, тэтгэмжийн хэмжээг нэмэгдүүлэх нь хүн амын худалдан авах чадварыг дээшлүүлэхэд онцгой ач олбогдолтой.
• Нийт хүн амын 31.3% буюу 5984 нь 0-12,13-17 насны хүүхэд байгаа нь өсвөр насны хүүхдийн эрүүл мэндийн талаар төрөөс авч хэрэгжүүлж байгаа асуудал, (0-3 настай хүүхдийг асрах тэтгэмжийг нэмэгдүүлэх, цэцэрлэгийн хүүхдийн ор хоногийг нэмэгдүүлэх гэх мэт) боловсролын байгууллагын төсөв, санхүүд онцгой анхаарах зэрэг олон асуудлыг өргөн цар хүрээтэй, зах зээлийн нөхцөлд тохируулан шийдвэрлэх нь хүн амын худалдан авах чадварыг дээшлүүлэхэд чухал ач холбогдолтой.Харин гоо сайхны тасгийн хувьд Улаанбаатар хотын хэмжээнд хэрэглэгчдэд хандах боломжтой.
Улс төр, хууль эрх зүйн хүчин зүйл. Энэ орчин нь бизнес эрхлэгчдийн хувьд нилээд чухал орчин юм.Ялангуяа манай улс орны нийгэм улс төрийн тогтолцооноос хамааран, дөрөвхөн жилийн хугацаанд компанийн ирээдүйн төлөвлөлтөд нөлөөлөхүйц улс төрийн бодолгын өөрчлөлт гарах нь элбэг тохиолддог нь компаниуд байгууллагынхаа олон жилийн төлөвлөлтийг хийхэд хүндрэлтэй болгодог.
Бизнес эрхлэгч байгуулагуудын хувьд гаалийн бүрдүүлэлт хийх,татварын өндөр ачаалал онцгой нөлөөтэй байна.Мөн нөт-ийн хувийг хэт өндөр тогтоосон нь эргээд хэрэглэгчдэд хүндээр тусч улмаар компаний борлуулалтад ихээр нөлөөлж байна.

2.2. ”Түшиг” их дэлгүүрийн маркетингийн микро орчин

”Түшиг” их дэлгүүрийн микро орчны судалгааг дараах чиглэлүүдээр хийе.Үүнд:
1. Тус их дэлгүүрийн үйл ажилгааны одоогийн байдал
2. Хэрэглэгчдийн судалгаа
3. Бэлтгэн нийлүүлэгчийн судалгаа
4. Өрсөлдөгчийн судалгаа зэрэг болно.
2.2.1 “Түшиг” их дэлгүүрийн үйл ажилгааны одоогийн байдал
“Түшиг” дэлгүүр нь 1998 оны 12-р сарын 15-наас хүнсний барааг жижиглэн худалдаалах чиглэлээр Улаанбаатар хотын Сүхбаатар дүүргийн 2-р хорооны нутаг дэвсгэр дээр байрлан өөртөө үйлчлэх хэлбэрээр үйл ажиллагаагаа явуулж эхэлжээ. Уг дэлгуур нь м хав.дөр талбайтай. Тус дэлгүүрийн 2003 оны эхний улирлын тайлан тооцоонд шинжилгээ хийхэд “Түшиг” дэлгүүр нь сард дундажаар 2500 гаруй нэрийн 15 бүлгийн 42 сая төгрөгний барааны эргэлттэй өдөрт дундажаар 1 сая 400 мянган төгрөгний борлуулалт хийдэг байна
Борлуулалтын орлогын нийт дүнд борлуулсан бүтээгдэхүүний өртөг дундажаар 81.2%-ийг, нийт ашиг 18.7%-ийг, үйл ажилллагааны зардал 14.4%-ийг, үйл ажиллагааны ашиг 4.3%-ийг тус тус эзэлж байна.

Дүгнэлт
Манай орны өөрчлөлт шинэчлэлт, зах зээлийн эдийн засгийн шилжилтийн өнөөгийн үеийн улс орны эдийн засгийн салбаруудад өөрчлөлт шинэчлэлт хийж байгаа боловч зарим салбаруудад тухайлбал худалдааны салбарт ахиц гараагүйгээр барахгүй зохион байгуулалтын систем алдагдахад хүрсэнийг судалгаа харуулсан. Мөн шилжилтийн өнөө үед худалдаа бол хэн дуртай мөнгөтэй хүний зөвхөн мэдрэмжээрээ хийх бизнес мэт ташаа ойлголт нийгэмд бий болсноос бизнес эрхлэгчдэд бага хөрөнгө оруулалтаар их ашиг олох зорилгын үүднээс хүн бүр худалдаа эрхлэх болсон нь үүний нэг шалтгаан болсон. Энэ асуудлыг шийдвэрлэхийн тулд маркетингийн менежментийг судлах, түүнийг өөрийн нөхцөлд тохируулан хэрэгжүүлэх асуудал чухлаар тавигдаж байгаа билээ. Жижиглэн худалдаалах байгууллагад гарсан шинэчлэл нь хувьчлалаар эхэлсэн бөгөөд гадаад зах зээл чөлөөтэй болсноор хүнс, барааны хангамж эрс нэмэгдэж хэрэглэгчдэд бараанд чөлөөтэй сонголт хийх боломжоор хангагдсан. Гоо сайхны дэлгүүрүүд ихээр нээгдсэн нь нэг доороос хэрэгцээт бараагаа сонгож худалдан авах боломжтой болсон зэрэг сайн талуудын зэрэгцээ чанар хийц муутай, хугацаа хэтэрсэн гоо сайхны бараа худалдаалах зэрэг сөрөг үр дагавар ажиглагдаж байна. Жижиглэн худалдааны салбарт маркетингийн удирдлага дутмаг, маркетингийн мэдээллээр гачигдаж байгаагаас өөр хоорондоо оновчтой сүлжээнд орж чадахгүй, үйл ажиллагаа нь тогтворгүй, тохиолдлын шинж чанартай байгаагаас эрсдэл их хэмжээгээр гарах суурь болж байна. Зах зээлийн өнөө үед хэрэглэгчид дээд зэргийн чанартай, баталгаатай, цоо шинэ олон нэр төрлийн гоо сайхны барааг хамгийн хөнгөн шуурхай, боловсон, сэтгэл татам үйлчилгээтэй орчин үеийн загвар хийцтэй дэлгүүрээс худалдан авах хүсэл сонирхолтой болж тэдний эрэлт хэрэгцээ нь ч ингэж шаардаж байна. Маркетингийн менежментийн гол зүйл бол зах зээлийг хэсэгчилж, зорилтот зах зээлийн сигментэд ялгаатай хандах асуудал юм. Хэрэглэгчдийн хүсэл таашаал эрс өөрчлөгдөж өөр бусдаас ялгаатай гутал, хувцас, эд хогшил, машин унаа бүхий төлбөрийн чадвар өндөртэй худалдан авагчийн онцгой бүлэг бий болов. Зах зээлийн энэхүү сегментэд зориулсан тансаг үйлчилгээг бий болгох, шинэ барааны нэр төрлийг шинэчилж олшруулах, хэрэглэгчдэд тайлбарлан сурталчлах шаардлага зүй ёсоор тавигдаж байна. Энэхүү өвөрмөц үйлчилгээг үйл ажиллагаандаа нэвтрүүлэх, цаашид улам боловсронгуй болгон хөгжүүлж, хөгжингүй орны жишигт хүрэх зорилт тавин ажиллаж байгаагаараа “Түшиг” их дэлгүүрийн хувьд удирдлага зохион байгуулалт, бүтцийг шинэчлэн удирдах ажилтан, менежер болон бусад ажилтнуудад маркетингийн мэдлэг, ур чадвар дээшлүүлж, тэдний удирдах арга барилд зарчмийн өөрчлөлт хийх маркетингийн удирдлагыг боловсронгуй болгох асуудал чухал юм.
“Түшиг” их дэлгүүрт хийсэн маркетингийн судалгаанаас үзэхэд маркетингийн албыг бүрэн хэмжээгээр ажиллуулж чадахгүй байсан бөгөөд энэ нь жижиг компанийн эхний үед байж болох асуудал бөгөөд харин одоо зах зээлд нэгэнт байр сууриа олж авсан өөрийн хэрэглэгчтэй тул энэ тал дээр анхаарах шаардлагатай байна.
Энэхүү дипломын ажлыг хийж гүйцэтгэснээр тус компани нь 2002 оноос 2003 оны борлуулалт бага зэрэг буурсан, харин ямар нэгэн өр төлбөргүй, бэлэн мөнгөний эргэлт сайн байгаа бөгөөд түүхий эдийн нөөц хангалттай учир нийлүүлэлтийг тусгай төлөвлөгөөний дагуу хийх шаардлагатайг харуулж байна.
Нийт 53 ажилтантай бөгөөд 40% нь дээд боловсролтой, бусад ажилтангууд мэргэжлийн зэргээрээ ялгагдана. Харин нэг дутагдалтай тал нь ажилчдаа сургах тусгай хөтөлбөр байхгүй байгаа нь цаашдын зах зээлд хүний нөөцөөр гологдож магадгүй учир энэ тал дээр анхааран ажиллах шаардлагатай байна.
Харин маркетингийн албаны ажиллагаа сул байгаа учир зах зээлээ тодорхой мэдэхгүй. Бидний хэрэглэгч хэн бэ гэдгээ тодорхой мэдэхгүй, хэрэглэгч өөрөө ирдэгээс биш компани өөрөө урин дуудагч байж чадахгүй байна.
Ингээд дээрх дүгнэлтийг хийсний үндсэн дээр компанийн цаашид заавал хийж гүйцэтгэх, хэвшил болгох хэд хэдэн саналыг дэвшүүлж байна.
Санал
1. Маркетингийн албанд шинээр хүн элсүүлж, маркетинг, зах зээлийн судалгаа шинжилгээг тогтмолжуулж, энэ ажлын үнэ цэнийг нэмэгдүүлж, компанийн төсөвт зардлыг суулгаж өгөх
2. Хүний нөөцийн удирдлагыг зөв төлөвлөж, тэднийг сургаж хөгжүүлэхэд анхаарч, тусгай хөтөлбөр боловсруулах
3. Борлуулалтын урамшуулал, зар сурталчилгааг идэвхжүүлж, цалинг борлуулалттай холбон тооцож байх


Үнэлэх
Нэвтрэнэ үү
Үнэлгээ (1)

Сэтгэгдэл үлдээх
Нэр
Сэтгэгдэл
Өмнөх сэтгэгдлүүд »


УБ хот Чингэлтэй дүүрэг Сарора зочид буудал 402 тоот
Утас: 50509090, 96759090
Э-мэйл: www.hicheelmn@yahoo.com, mongolhicheel@yahoo.com
Yahoo messenger: wwwhicheelmn, mongolhicheel
Вэб хаяг: www.hicheel.mn

Хэрэглэгчийн эрх идэвхжүүлэх заавар

Та 154567 гэсэн дугаарт a кодыг илгээснээр танд идэвхжүүлэх дугаар ирнэ. Идэвхжүүлэх дугаараа доорх талбарт бөглөөд Илгээх товчон дээр дарна уу. Хэрэглэгч гар утаснаас 550 нэгж хасагдана
Уг мэдээллийг үзэхийн тулд та хэрэглэгчийн эрхээрээ нэвтэрч орох шаардлагатай.
Та идэвхжуулж чадахгүй, ойлгомжгүй асуудал гарвал энд дарж зөвөлгөө авна уу! Хэрэв онлайн туслах байхгүй бол offline мэссэж үлдээж болно, мөн бүртгэлтэй хэрэглэгч админд зурвас илгээх хэсгээр холбогдож амдминд мэдэгдэн тусламж авч болно.